CAPETOWN !! - Reisverslagen van lizzy den Braber - WaarBenJij.nu CAPETOWN !! - Reisverslagen van lizzy den Braber - WaarBenJij.nu

CAPETOWN !!

Lekker warm, 30 graden, een goddelijke warme deken voor mijn lijf en geest, ik kom ter plekke bij in een paar uur hier.
Levenskracht allom en druk centrum hier in de backpackers Big Blue.
Like it!!!!
Lekker internationaal, babbelen en relaxen paar dagen dan naar Elsies wil ik tijdje met paar dingen aan de slag bij de creches en after care.
Had weer veel teveel bagage, meerendeel cadoos voor kids creches, leerkrachten, gastheer en vrienden,
bij me.
Gelukkig werd ik overal geholpen,
ach ja, je wordt wat ouder en als je vriendelijk bent helpen ze je graag.

Jullie horen snel van me,
het is net een toverwoord Capetown, ik voel me zo lekker hier,
even opladen voor ik verder ga.
Goede reis gehad al viel Virgin Atlantic tegen,
kreeg tip om via Frankfurt NIEUWE verbinding te proberen met Condor die ook op Cape TOWN vliegt sinds eind 2012, redelijk voordelig en goede service zegt men.
Voor volgende keer dan maar.
En in 1 dag, vanmiddag dus direct lekker eten in kleine restaurants take away gevonden, sushi, erg lekker met verse gember,
ik kom echt ter plekke bij,

Groetjes,
tot hoor,
Liz

Tot snel,
groet,
Liz

Recente Reisverslagen:

29 April 2014

Nieuws donatie- regeling

28 Februari 2014

laatste periode elsies river

25 Januari 2014

zomer en begin schooljaar op de creches in Elsies

25 December 2013

Zomerse Kerst, schoolvakantie,dagjes uit Elsies R.

23 Oktober 2013

LENTE KAAPSTAD?In creches en wonen in Elsies River
lizzy

Reizen met een doel, jaarlijks naar Kaapstad. waar ik wil komen in verband met mijn idee en vrijwilligers projekt om 2 chreches in Elsies River te ondersteunen met giften en praktische hulp waar mogelijk. Het wordt elke keer weer een langere reis die smaakt naar meer voor komende jaren. zie de website van ERSWA projekt wanneer ik daar ben met ook de nederlandse support-site op elsiesriver.nl Hier is te zien wat al gedaan is en nog kan volgen met hulp van elke donateur of vrijwilliger.

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 56094

Voorgaande reizen:

06 Februari 2013 - 06 Februari 2013

CAPETOWN !!

30 November 2009 - 30 November 2009

ERSWA Elsies River bij Cape Town

24 November 2009 - 30 November -0001

Mijn tweede reis

Landen bezocht: