Cape town en Elsies River - Reisverslag uit Nederland, Nederland van lizzy Braber - WaarBenJij.nu Cape town en Elsies River - Reisverslag uit Nederland, Nederland van lizzy Braber - WaarBenJij.nu

Cape town en Elsies River

Door: Liz

Blijf op de hoogte en volg lizzy

09 Februari 2013 | Nederland, Nederland

Hi,

Lekker opgewarmd na paar dagen Cape town, veel gewandeld maar spierpijn met heuveltjes langs boulevards aan zee. Hele lange mooie wandeld boulevard langs de baaien van Moule place ofzo tot Camps Bay, 3 uurtjes heen en weer. Relaxed en soms trendy daar bij Camps Bay en Blouberg maar erg leuk.
Ook in stad gelopen vanbaf Arena waar ik in Big Blue Backpackers ben, leuke buurt gezellig veel winkels en cafees.
Kom elke jaar eerst bij deze backpackers waar jongeren in bunk-stapelbeds slapen en van alles delen, eten en verhalen. Leuk en open hier. AAN te BEVELEN.
Er wordt lekker gekookt voor me, vanavond hier, mensen delen van alles.
Morgen op naar Elsies,
tot gauw,
Lizzy

  • 11 Februari 2013 - 15:11

    Juliette:

    Ha Liz,

    Ben je toch naar Zuid-Afrika vertrokken ? Lijkt me een uitstekend besluit ! Je mist hier niets, een en al kou en ellende. Het is daar vast veel beter. Geniet er van !

  • 17 Februari 2013 - 10:14

    Roos De Weert:

    Lief mens, was blij te lezen, dat je weer helemaal op je plaats bent. Al weer druk in de weer geweest met allerlei aankopen en kan me voorstellen, dat ze daar echt blij mee zijn. Doe wel rustig aan, want het was al hectisch genoeg voor je de afgelopen maanden. Ik volg je op de voet en wens je met de kinderen en alle andere hulpvaardigen heel veel succes toe. Een hele dikke knuffelxxxxxxxxxxxxxxx Roos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

lizzy

Reizen met een doel, jaarlijks naar Kaapstad. waar ik wil komen in verband met mijn idee en vrijwilligers projekt om 2 chreches in Elsies River te ondersteunen met giften en praktische hulp waar mogelijk. Het wordt elke keer weer een langere reis die smaakt naar meer voor komende jaren. zie de website van ERSWA projekt wanneer ik daar ben met ook de nederlandse support-site op elsiesriver.nl Hier is te zien wat al gedaan is en nog kan volgen met hulp van elke donateur of vrijwilliger.

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 56183

Voorgaande reizen:

06 Februari 2013 - 06 Februari 2013

CAPETOWN !!

30 November 2009 - 30 November 2009

ERSWA Elsies River bij Cape Town

24 November 2009 - 30 November -0001

Mijn tweede reis

Landen bezocht: