ERSWA Elsies River bij Cape Town - Reisverslagen van lizzy den Braber - WaarBenJij.nu ERSWA Elsies River bij Cape Town - Reisverslagen van lizzy den Braber - WaarBenJij.nu
ERSWA Elsies River bij Cape Town

na een aantal malen in achterstandswijk Elsies River, bij Kaapstad, geweest te zijn is het voor mij een jaarlijks vast doel. Hier kun je als mens een zinvolle bijdrage leveren, ben je altijd welkom met een glimlach en een stralend gezicht die je verwelkomt. Wat mij opvalt is dat mensen die weinig of niets hebben ongelooflijk hartelijk zijn en zelfs een boterham met je delen, tenminste de kids op de creches doen dat al! Ze leren het wel van de leerkrachten maar toch! ook op straat zorgt men voor elkaar, niet altijd maar vaak wel en ook letten ze op mij, of het veilig is enzo!! Die saamhorigheid is er gelukkig dus ook hier, naast alle ellende van drugs/crimi en ziekte, de armoede draagt ver maar de spirit is er ook voor en met elkaar FOR BEtter AND for worse I suppose. Kunnen we in het westen van Europa nog wat van leren lijkt me!
Ik ben nu nederlands vertegenwoordiger voor deze 100% Non-Profit org. en probeer met nederlandse schaduw website sponsoren te vinden voor educatief materiaal en stagiaires en financieen waar nodig. Voor de ned. site kijk op elsiesriver.woelmuis.nl

Recente Reisverslagen:

16 December 2012

feestdagen

15 Oktober 2012

levenskracht

08 September 2012

afscheidsproces
lizzy

Reizen met een doel, jaarlijks naar Kaapstad. waar ik wil komen in verband met mijn idee en vrijwilligers projekt om 2 chreches in Elsies River te ondersteunen met giften en praktische hulp waar mogelijk. Het wordt elke keer weer een langere reis die smaakt naar meer voor komende jaren. zie de website van ERSWA projekt wanneer ik daar ben met ook de nederlandse support-site op elsiesriver.nl Hier is te zien wat al gedaan is en nog kan volgen met hulp van elke donateur of vrijwilliger.

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 56093

Voorgaande reizen:

06 Februari 2013 - 06 Februari 2013

CAPETOWN !!

30 November 2009 - 30 November 2009

ERSWA Elsies River bij Cape Town

24 November 2009 - 30 November -0001

Mijn tweede reis

Landen bezocht: