levenskracht - Reisverslag uit Nederland, Nederland van lizzy Braber - WaarBenJij.nu levenskracht - Reisverslag uit Nederland, Nederland van lizzy Braber - WaarBenJij.nu

levenskracht

Door: liz

Blijf op de hoogte en volg lizzy

15 Oktober 2012 | Nederland, Nederland

hi allemaal,

Rouwprocessen kosten energie en tijd maar een weg vinden om door te gaan ook.
Ik heb deze energie deels gevonden bij het invullen van een website voor mama , als een tribute aan haar.
Gerelateerd aan ERSWA waar deze website voor is gemaakt betekent dit dat ik, na wat meditatieve momenten , besloot om de erfenis van de beeldende en literaire kunst van mama Jenny ten goede te laten komen aan de kids in Elsies River.

Aan jullie, donateurs en belangstellenden, de primeur.
Je krijgt nu, als je wilt, voor je donatie dubbele voldoening:
een werkstuk van een erkend beeldend kunstenares en tegelijkertijd steun je ERSWA met je gift.
Hoe werkt het?

Jenny Fleur~, haar beeldend en literair werk dat nog in bezit is, wordt aangeboden via haar nieuwe website jennyfleur . nl
Je kunt haar werk hier op terugzien..
Ook kan tegen een symbolische bedrag een van haar kunstwerk aangeschaft worden, de opbrengst gaat in haar geheel naar ERSWA.
ERSWA heeft een ANBI status en kan als gift bij de Belasting gelden.

Op deze wijze is de``circle of life`` rond, haar spirit laat iets moois na middels haar kunstwerken en tevens komen de opbrengsten ten goede aan de twee creches in Elsies River Zuid-Afrika.

Goed en liefdevol idee, nietwaar?
En dat in de geest van Jenny zelf, ze was net als ik verliefd op de kids op de creches en met mij verbonden met dit goede doel waar ik
jaarlijks in overleg met hen de donaties besteed.


Lieve groet
Liz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

lizzy

Reizen met een doel, jaarlijks naar Kaapstad. waar ik wil komen in verband met mijn idee en vrijwilligers projekt om 2 chreches in Elsies River te ondersteunen met giften en praktische hulp waar mogelijk. Het wordt elke keer weer een langere reis die smaakt naar meer voor komende jaren. zie de website van ERSWA projekt wanneer ik daar ben met ook de nederlandse support-site op elsiesriver.nl Hier is te zien wat al gedaan is en nog kan volgen met hulp van elke donateur of vrijwilliger.

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 534
Totaal aantal bezoekers 56187

Voorgaande reizen:

06 Februari 2013 - 06 Februari 2013

CAPETOWN !!

30 November 2009 - 30 November 2009

ERSWA Elsies River bij Cape Town

24 November 2009 - 30 November -0001

Mijn tweede reis

Landen bezocht: