Table mountain en Elsies - Reisverslag uit Elsiesrivier, Zuid-Afrika van lizzy Braber - WaarBenJij.nu Table mountain en Elsies - Reisverslag uit Elsiesrivier, Zuid-Afrika van lizzy Braber - WaarBenJij.nu

Table mountain en Elsies

Door: liz

Blijf op de hoogte en volg lizzy

06 September 2013 | Zuid-Afrika, Elsiesrivier

Aangekomen, jaja met enige stops.
HaD PICKUP GEREGELD VAN DE HOSTEL maar niemand te zien, afijn wachten en geduld is altijd handig in Africa. Maar twee mensen uit Capetown die wachten op Duitse vtrienden zagen me staan spraken me aan en brachten me weg helemaal naar abndere kant van de stad,. Ze gaven aan dat het vaker problemen geeft met backpackers in dit surfhostel. Helaas.
Afijn na middernacht alsnog in bedje, prima plek dichtbij zee.
En Table Mountain te zien, voel me weer beetje thuis hier.
Temperatuur mag wat hoger, maar ik heb de zon beetje uit Nederland meegenomen voor de verrandering in plaats van andersom. Want wordt warmer vanaf vandaag!! Echt en het is lente dus prachtige bloemen hier.
Morgen naar Elsies River, vrienden halen me vroeg op en dan op naar half jaar binnen Elsies River Social Welfarer.
Wordt vast genieten.

Zonne groet
Liz

  • 06 September 2013 - 15:21

    Dymphi:

    Ha lieve Liz

    Fijn je weer thuis te voelen
    Nog een paar nachtjes slapen en dan is het 11 sept
    Je hebt dan nog iets te goed
    We kunnen jammer genoeg die dag niet op je feestje komen
    Gerrit moet s avonds werken
    Dat halen we dus niet
    Lieverd geniet van al het goeds
    Dymphi en Gerrit

  • 09 September 2013 - 13:48

    Rosina:

    Lieve schat, Heerlijk, dat je goed bent over gekomen en nu volop genieten van al het moois daar!! Het is wel te vroeg, maar alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag op 11 september. Op 22 oktober a.s. wordt ik geholpen door de cardioloog. Onder een lichte narcose wordt mijn hart stil gelegd en daarna met een stroomstoot weer op gang gebracht en moet ik daarna geen hart-ritme stoornissen meer hebben. Als dat niet goed gaat, ben ik dus op 22 oktober aan het hemelen en neem dan maar een lekkere borrel op mijn hemelvaart. Maar volgens de cardioloog is mijn hart zelf sterk en komt het helemaal goed. Dus afwachten. Gooi jij je ziel en zaligheid maar in het vrijwilligerswerk en ik vul hier je pot weer met 2 euromunten, waarop ik een briefje heb geplakt met de tekst: AFBLIJVEN, is voor LIZZ haar werk in AFRIKA. Dag, heel veel liefs en dikke knuffels, ROSINA

  • 10 September 2013 - 00:52

    LeiLa:

    VAN HÁRTE GEFELICITEERD SCHATJE!!! XXXXX ♥ ♥ ♥

  • 10 September 2013 - 09:12

    Martha:

    GEFELICITEERD met je verjaardag lieve schat!
    Je hebt al weer een hele turbulente reis gehad, maar ik hoop dat je een leuke plek hebt waar je je een beetje thuis kunt voelen.
    Geniet ervan, je verdient het.
    XXXXX Martha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

lizzy

Reizen met een doel, jaarlijks naar Kaapstad. waar ik wil komen in verband met mijn idee en vrijwilligers projekt om 2 chreches in Elsies River te ondersteunen met giften en praktische hulp waar mogelijk. Het wordt elke keer weer een langere reis die smaakt naar meer voor komende jaren. zie de website van ERSWA projekt wanneer ik daar ben met ook de nederlandse support-site op elsiesriver.nl Hier is te zien wat al gedaan is en nog kan volgen met hulp van elke donateur of vrijwilliger.

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 56111

Voorgaande reizen:

06 Februari 2013 - 06 Februari 2013

CAPETOWN !!

30 November 2009 - 30 November 2009

ERSWA Elsies River bij Cape Town

24 November 2009 - 30 November -0001

Mijn tweede reis

Landen bezocht: