GAYPARADE CAPETOWN - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van lizzy Braber - WaarBenJij.nu GAYPARADE CAPETOWN - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van lizzy Braber - WaarBenJij.nu

GAYPARADE CAPETOWN

Door: Liz

Blijf op de hoogte en volg lizzy

04 Maart 2012 | Zuid-Afrika, Pretoria

GISTEREN, 3 maart was er gayparade in Cape town,(( dichtbij mijn gay vriendelijke Backpackers waar ik was)).
Ging met een hele vriendelijke Jonothan die daar ook logeerde in the Big Blue Backpackers.
Was hele dag bij hem, hij verkocht amuletten, talismannnen van gem-stones, edelstenen.
Hele mooie en met liefde gemaakt!

Er was een hele bonte stoet van mensen, mannen, vroeuwen, jongens en meisjes,
jong en oude, zo prachtig mooi.
Veel regenbogen in hun kleding en roze maar ook hele mooie outfits waar een modekoning jaloers op kan zijn.

Lekker gedanst en gezongen op de EURITMICS, songs ""...Along the seven seas... en others).

WOUW what a day,
a day to remember and kreten op t-shirts en pamfletten zoals;
""GOD DOESNOT MAKE A DIFFERENCE .!!

Leuke en ook mooie maar pijnlijke vondsten en woorden die me blij maakten maar ook deden huilen omdat je ook de pijn voelt bij veel mensen van wat ze allemaal hebben meegemaakt in hun leven.

Ik zou zo een boek kunnen vullen met de levensverhalen van maar een paar van hen, kleurrijk en vol van emoties , diepte en hoogtepunten in de liefde maar ook zulke hele bijzondere ontmoetingen.
Teveel om te vertellen.
Helaas geen foto's kunnen maken,
je kan het vast terugzien op internet: 3 maart cape town; Gay Parade.

Afijn, daarnaast heel veel gewandeld langs de zee, er is een kilometers lange boulevard vanaf sea pount naar green point enzo verder, heerlijk.
EN die golven!!!! Super hoog, tegen de wal aan die soms bij de reling is gemaakt, erg mooi en lekker om naar te kijken.

Jullie zien, ik heb mij vermaakt, zowaar, en dat was lang geleden. Meestal ren ik direct naar de creches bij Gilly mijn gastheer vanuit huis.

Daar ben ik nu beland, ik voel me hier thuis zoals nergens,
lekker dus en verheug me op weerzien van de onderwijzers, de kids en vrienden daar.
Kan ik de kilo's bagage tenminste kwijt morgen en deze week, daar zal ik foto's van maken op de creches met de kids!

Lieve warme groet (rond 30 graden)
Lizzy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

lizzy

Reizen met een doel, jaarlijks naar Kaapstad. waar ik wil komen in verband met mijn idee en vrijwilligers projekt om 2 chreches in Elsies River te ondersteunen met giften en praktische hulp waar mogelijk. Het wordt elke keer weer een langere reis die smaakt naar meer voor komende jaren. zie de website van ERSWA projekt wanneer ik daar ben met ook de nederlandse support-site op elsiesriver.nl Hier is te zien wat al gedaan is en nog kan volgen met hulp van elke donateur of vrijwilliger.

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 56108

Voorgaande reizen:

06 Februari 2013 - 06 Februari 2013

CAPETOWN !!

30 November 2009 - 30 November 2009

ERSWA Elsies River bij Cape Town

24 November 2009 - 30 November -0001

Mijn tweede reis

Landen bezocht: