Interruptie plannen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van lizzy Braber - WaarBenJij.nu Interruptie plannen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van lizzy Braber - WaarBenJij.nu

Interruptie plannen

Blijf op de hoogte en volg lizzy

25 Augustus 2012 | Nederland, Nederland

Zo gaat het leven beste vrienden.

Dierbare mama is aan het einde van haar leven, beetje hectische en intense tijd.
Dus plannen sponsortocht Santiago uitgesteld voorlopig.

Mama Jenny zei,
++ alles kan zomaar veranderen, leven en dood gaan hand in hand,
ja zei ik, elke dag eigenlijk elke minuut van het leven is ook de dood.
Eigenlijk is het zo gewoon al kijken we er zelden zo naar>
Gisteren kwamen de eerste 2 achter kleinkinderen op bezoek, en zag mama het nieuwe leven ontroerd aan maar gaf ze later aan,
het kan zo weer klaar zijn alles,
raar he
en zei ze ook het blijft raar dat mensen uit elkaar worden gehaald door leven en dood. En zei ze ineens heel helder; Ik ben klaar met dit stukje leven, als de kinderen en kleinkinderen dat ook goed vinden. Het heeft geen zin voor mij hier (Hospice) nog te zijn, klaar is klaar.....+++
Dat kenmerkt mama Jenny; ze hield zo van het leven.
altijd verbonden en trouw aan mensen in haar leven.
Ik en vrienden en familie wensen haar een rustig einde toe.
Ben Nog even in gevecht met de medische wereld rondom haar om haar een waardig einde te geven zoals zij dat zelf wil,
geen onnodig lang ziekbed en goede pijnmedicatie waar nodig in plaats van L IJ D E N .
Dis is inmiddels palliatief beleid ingezet.
We gaan het verder meemaken deze dagen,

tot later,
Liz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

lizzy

Reizen met een doel, jaarlijks naar Kaapstad. waar ik wil komen in verband met mijn idee en vrijwilligers projekt om 2 chreches in Elsies River te ondersteunen met giften en praktische hulp waar mogelijk. Het wordt elke keer weer een langere reis die smaakt naar meer voor komende jaren. zie de website van ERSWA projekt wanneer ik daar ben met ook de nederlandse support-site op elsiesriver.nl Hier is te zien wat al gedaan is en nog kan volgen met hulp van elke donateur of vrijwilliger.

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 56166

Voorgaande reizen:

06 Februari 2013 - 06 Februari 2013

CAPETOWN !!

30 November 2009 - 30 November 2009

ERSWA Elsies River bij Cape Town

24 November 2009 - 30 November -0001

Mijn tweede reis

Landen bezocht: