RESULTAAT EN FOTO's - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van lizzy Braber - WaarBenJij.nu RESULTAAT EN FOTO's - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van lizzy Braber - WaarBenJij.nu

RESULTAAT EN FOTO's

Door: Liz

Blijf op de hoogte en volg lizzy

22 Mei 2011 | Nederland, Amsterdam

Dag alle lezers,

MET VEEL DANK voor de aandacht, support en donaties tijdens de fietstocht! Het is bijna 100 euro zoals gemeld geworden, ik rond het af.
Heb zojuist Dhr. Gilbert Thomas bericht over de opbrengst, ze zijn enthousiast dat we dit doen en danken eenieder enorm voor de support op welke wijze dan ook.

En eerlijk gezegd zonder jullie aanmoediging per mail, chat enz had ik het niet volbracht denk ik. Pinkie heeft me er ook doorheen gesleept want die kan er wat van,
klein maar dapper en een volhoudster.
Hoe dan ook ik ga ervoor en ga nog aantal fietstochtjes plannen al haat ik soms de wind (BAH!) maar goed zonder wind komen we er ook niet.

Ik ga nog paar steden tocht plannen en laat jullie dit plan nog weten omdat ik er nog even op zit te broeden, binnen wat ik aankan enzo.
De zomer leent zich voor plannen die leuk en zinvol wellicht voor ERSWA zijn denk ik.

Bij deze de beloofde foto's van de fietstocht voor degenen die nog niet op de ned. site elsiesriver.woelmuis nl hebben gekeken.
Foto's onderweg vangs de A9, van den Helder naar Alkmaar met eerste stop bij de molen en, daarna via IJmuiden met veerboot naar Haarlem. Tweede stop en daarna via Keukenhof met laatste bloembollen op het land langs Oegstgeest-Leiden-den Haag. Slotfoto den Haag CS waar we de fiets weer inleverden, moe maar tevreden!

Ik ben voor de verandering (ha, ze kan het niet laten he!) komend weekje zonnebloemboot vrijwilliger!
Dus even richting Belg en weer terug.
Lijkt me wel bijzonder een keer.

Tot hoor allemaal,
Lizzy


  • 22 Mei 2011 - 17:00

    Thea:

    Hoi Liz,

    Goed wat jij en Pinkie gepresteerd hebben.
    Heb je verslagen gelezen en zo met de foto's een leuke indruk gekregen van jullie tocht.

    Lieve groetjes Thea en Harry

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

lizzy

Reizen met een doel, jaarlijks naar Kaapstad. waar ik wil komen in verband met mijn idee en vrijwilligers projekt om 2 chreches in Elsies River te ondersteunen met giften en praktische hulp waar mogelijk. Het wordt elke keer weer een langere reis die smaakt naar meer voor komende jaren. zie de website van ERSWA projekt wanneer ik daar ben met ook de nederlandse support-site op elsiesriver.nl Hier is te zien wat al gedaan is en nog kan volgen met hulp van elke donateur of vrijwilliger.

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 56289

Voorgaande reizen:

06 Februari 2013 - 06 Februari 2013

CAPETOWN !!

30 November 2009 - 30 November 2009

ERSWA Elsies River bij Cape Town

24 November 2009 - 30 November -0001

Mijn tweede reis

Landen bezocht: