2e wk Elsies R; dansles/spelletjes/tekening maken. - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van lizzy Braber - WaarBenJij.nu 2e wk Elsies R; dansles/spelletjes/tekening maken. - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van lizzy Braber - WaarBenJij.nu

2e wk Elsies R; dansles/spelletjes/tekening maken.

Door: Liz

Blijf op de hoogte en volg lizzy

03 December 2009 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Dag lieve mensen,
Ze bewonderen wat jullie als donateurs en vrijwilligers met mij hebben volbracht. Uitermate dankbaar, baje dankie!!!
***Ik heb een Nederl.report gemaakt voor stafvergadering ERSWA deze week van de 2009-acties: fancy-fair/ sponsorwalk/donations/gifts/updaten website ERSWA hier plus maken van de ned.website!!!.
Volgende week FOTO's van wat ik gekocht heb/ meenam en in welke creche het komt.
***Ook in report opgeschreven wat m'n PLANNEN voor het jaar 2010 zijn:
A:. ik wil langer hier zijn dan:
helpen bij aftercare kids en
videotheek opzetten met educatief materiaal met een jonge wijkbewoner.
B:. vriendin+architect willen helpen een uitbouw van Robin Hood te creeren met wellicht fondsen/ sponsor/subsidie in nederland en hier.
C:. Oude social-plans hier moeten dringend nieuw leven ingeblazen worden hoorde ik hier in Elsies River. We kunnen helpen meedenken vanuit nederland; expertise ouders in ned. school en geinteresseerde vrijwilligers over STREETWORK bijv.
met de Social welfare dept.Capetown en ERSWA over:
****Inzetten van bijvoorbeeld straatcoachen/sport !
****Ook werk-stage on the job-project; stages bij ervaren ouderen
in de wijk. Contact ouderen en jeugd is van levensbelang om ze niet te laten ontsporen +werkervaring opdoen.
****Actie opzetten tot stimulering voor kids die goede werkstage maken: een prijs geven door een (Soort microcredit)lening voor een studie of bedrijfje te geven, waar werk voor is via Bursary fund ERSWA.

KIJKEN WAT S A M E N LUKT IN 2010 !

CLICK ON ELKE F O T O EN MINI-VIDEO dan zie je ze vergroot!!!.

NIEUWE FOTO'S;
*Van:TEKENINGEN MAKEN voor expo-Liz.
*Van special LEXI CONSASNI CREche.


EN 2 NIEUWE VIDEO's;
*Dansoefeningen Kids voor eindejaarconcert creche
*Tekeningen maken van winter of zomer
(Deze tekeningen, er zijn er zeker 30 of 40 gemaakt worden geexposeerd bij entree van Liz flat, KIJK BIJ NIEUWS op ned.website van elsiesriver.woelmuis)

Ik word hier nog elke dag zwaar verwend:
**ze koken voor me/
**halen en brengen me/
**doen mijn was/
**zijn lief voor me
**en zeer-zeer gastvrij-ontroerend/
**nodigen me uit voor "A tribute to ABBA-concert, wauw heerlijk!!!

KIJK UIT , BEN BENIEUWD NAAR JULLIE REACTIES!

ZONNEGROET
LIZZY





  • 03 December 2009 - 18:04

    Pinkie:

    Lieve Liz,
    geweldig om te zien. dit stimuleert zeker weer om meer kilometers te gaan lopen voor de sponsoring.
    Zo komt het zeker te weten daar waar het goed is.
    Veel succes en lieve groet.
    Pinkie

  • 03 December 2009 - 18:44

    Nienke:

    He Liz,

    Wat een goede en ook leuke dingen doe je daar allemaal zeg! Gaat het fysiek ook weer wat beter met je? Hou je taai daar en geniet van alle ervaringen!

    groetjes Nienke

  • 05 December 2009 - 08:57

    Edje:

    Dat had je kort geleden nog niet gedacht he? Fijn dat je het zo naar je zin hebt. Je foto's lijken wel een regenboog !!!
    Ik ben zelf tot 8 jan 2010 in Ede . Ik hoop je na de kerst te zien. Geniet !!!

  • 17 December 2009 - 19:08

    Dymphi:

    Lieve Lizie
    Meis bedankt voor je lieve mail.
    Je doet het geweldig,hoe is het met je gezondheid?
    Blijf je lang weg?
    Mijn colonoscopie,was goed,tijd voor een feestje
    dikke knuffel meis en fijne dagen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

lizzy

Reizen met een doel, jaarlijks naar Kaapstad. waar ik wil komen in verband met mijn idee en vrijwilligers projekt om 2 chreches in Elsies River te ondersteunen met giften en praktische hulp waar mogelijk. Het wordt elke keer weer een langere reis die smaakt naar meer voor komende jaren. zie de website van ERSWA projekt wanneer ik daar ben met ook de nederlandse support-site op elsiesriver.nl Hier is te zien wat al gedaan is en nog kan volgen met hulp van elke donateur of vrijwilliger.

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 56288

Voorgaande reizen:

06 Februari 2013 - 06 Februari 2013

CAPETOWN !!

30 November 2009 - 30 November 2009

ERSWA Elsies River bij Cape Town

24 November 2009 - 30 November -0001

Mijn tweede reis

Landen bezocht: