Erswa kids , 2009-welkom/diploma's voor preschool - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van lizzy Braber - WaarBenJij.nu Erswa kids , 2009-welkom/diploma's voor preschool - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van lizzy Braber - WaarBenJij.nu

Erswa kids , 2009-welkom/diploma's voor preschool

Door: Liz

Blijf op de hoogte en volg lizzy

28 November 2009 | Zuid-Afrika, Kaapstad

De eerste week zit erop, de tijd gaat sneller hier, echt!!zon; van 25 tot 35 graden, met een hot tube in de tuin, zalig. Zalig welkom uit het kille holland. Je voedt je hier met de warmte en het licht van de zon en de kleuren en de levendige mensen.
***Je ziet hier van alles op straat en hoort delen uit levens van de buren die er niet om liegen. De kids maken ook veel thuis mee hoor ik op school en van de leiding.
""live is short and on edge around here/ lifes change in a minute".
***Dagje met de bus en kids van Robin Hoodcreche mee geweest naar een sprookjes park.Grappig dat het in het klein lijkt op pretparken bij ons. In het toilet zijn geschilderde apen en teksten als ""Love""op de muren.Springkussens met een olifant voorop, prachtige kleuren/ in een treintje (Op dieselolie!!) CLICK op 1e VIDEO paar maal (Springkussen)
Ik heb onder een boom de kinderpret geproeft +gezien.
*** Foto's van end of preschool ; keurig in soort togaatje met diploma(CLICK op 2e VIDEO paar maal LEXI CONSANI Creche): volgend jaar gaan ze naar lagere school+met zelfs 'n rapport( zie Foto's kids in toga en die van Mr. Thomas -mijn gastheer- en mijzelf bij de uitreiking)
***Ook foto's kids+leerkrachten ROBIN HOOD en buitenkant creche.
*** Ik word liefdevol rondgereden en krijg de meest lekkere maaltijden voorgeschoteld, gemaakt door mijn gastheer en buren(Zie foto van mij met de buren), ik word er heel verlegen van. Mag helemaal niets doen! Dat is moeilijk hoor, alleen genieten!
CLICK op de foto;s dan worden ze VERGROOT!! En video's paar maal aanclicken verlengt de videotijd.
Tot later, met een zonnegroet!!
Lizzy


  • 25 November 2009 - 15:14

    Petra:

    lieve Liz, lees net je mail.De blijdschap om daar te zijn straalt je tegemoet! Ik zou maar lekker genieten van al die lieve zorg! Je kan er alleen maar beter van worden.Fijn om te lezen dat je goed aangekomen bent. Ik hoor weer van je of mail zelf.We zien wel wie de eerste is! Liefs van uit het stormachtige, sinterklaas georienteerde nederland!

    xxxPetra

  • 25 November 2009 - 19:59

    Carol Thomas:

    Welkom terug waar, hopelik, die son sal bly skyn gedurende jou besoek! Ek is seker ek sal jou wel sien oor die Kers gety.

  • 26 November 2009 - 00:38

    Annette:

    Hoi Liz,
    geluk!!!!!!
    Annette uit Auzzie

  • 30 November 2009 - 21:04

    Sylvia Ryan:

    Geniet die son sowel as die sonnige kinders.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

lizzy

Reizen met een doel, jaarlijks naar Kaapstad. waar ik wil komen in verband met mijn idee en vrijwilligers projekt om 2 chreches in Elsies River te ondersteunen met giften en praktische hulp waar mogelijk. Het wordt elke keer weer een langere reis die smaakt naar meer voor komende jaren. zie de website van ERSWA projekt wanneer ik daar ben met ook de nederlandse support-site op elsiesriver.nl Hier is te zien wat al gedaan is en nog kan volgen met hulp van elke donateur of vrijwilliger.

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 56290

Voorgaande reizen:

06 Februari 2013 - 06 Februari 2013

CAPETOWN !!

30 November 2009 - 30 November 2009

ERSWA Elsies River bij Cape Town

24 November 2009 - 30 November -0001

Mijn tweede reis

Landen bezocht: