nieuwe plannen - Reisverslag uit , van lizzy Braber - WaarBenJij.nu nieuwe plannen - Reisverslag uit , van lizzy Braber - WaarBenJij.nu

nieuwe plannen

Door: Liz

Blijf op de hoogte en volg lizzy

03 Februari 2012 | ,

Gezien het aanbod van tickets besluit ik deze winter in nederland even te verlaten en mijn jaar reis naar Elsies vroeg te maken. Komende maand kan ik gelukkig voor korte tijd daar weer zijn, in de zon en me opladen.
Het is me duidelijk dat ik in een "verkeerd" land geboren ben, ik kan koude en weinig zon fysiek amper aan.
Erger nog al die kleren aan je lijf voelt alsof je ingebonden en opgesloten bent. Ik adem zelfs anders met -10 Celsius buiten!
Wil niet klagen maar het is mij duidelijk dat mijn lijf en spirit echt veel beter functioneren in warmte en zon.
Hoe dan ook ik ben blij snel weer terug in Elsies te kunnen zijn.
Heb veel mee te nemen aan donaties en mama heeft weer van die kleurrijke schilderachtige lapjesdekens voor de peuters gemaakt plus flink wat educational stuff mee.

Ze wachten alweer op me hoorde ik, leuk he dat je vrienden hebt daar. Ik ben zo blij, elke reis verdiept zich het contact met de mensen en de creches en niet te vergeten de KIDS,
ze komen naar me toe rennen als ze me zien, echt ongelooflijk wat een geheugen ze hebben.
Ze knuffelen er graag op los bij me,
lekker hoor!
Er is veel te geven en te ontvangen daar , niet alleen van de creches
want het dagelijks leven inspireert me evenzeer.

Wil me graag verdiepen in naschoolse opvang ook, lifeskills program opzetten met de social worker die dat al aan het doen is in Elsies River.
We hebben bij onze KLM een verzoek tot steunproject ingediend, HOPEN op resultaat dit jaar!

Tot gauw horens,

lieve groet
Liz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

lizzy

Reizen met een doel, jaarlijks naar Kaapstad. waar ik wil komen in verband met mijn idee en vrijwilligers projekt om 2 chreches in Elsies River te ondersteunen met giften en praktische hulp waar mogelijk. Het wordt elke keer weer een langere reis die smaakt naar meer voor komende jaren. zie de website van ERSWA projekt wanneer ik daar ben met ook de nederlandse support-site op elsiesriver.nl Hier is te zien wat al gedaan is en nog kan volgen met hulp van elke donateur of vrijwilliger.

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 56116

Voorgaande reizen:

06 Februari 2013 - 06 Februari 2013

CAPETOWN !!

30 November 2009 - 30 November 2009

ERSWA Elsies River bij Cape Town

24 November 2009 - 30 November -0001

Mijn tweede reis

Landen bezocht: