DE Sponsor fietstocht voor ERSWA - Reisverslag uit Den Helder, Nederland van lizzy Braber - WaarBenJij.nu DE Sponsor fietstocht voor ERSWA - Reisverslag uit Den Helder, Nederland van lizzy Braber - WaarBenJij.nu

DE Sponsor fietstocht voor ERSWA

Door: Liz

Blijf op de hoogte en volg lizzy

11 Mei 2011 | Nederland, Den Helder

AANVULLING Vandaag;
Op verzoek van aantal mensen het gironr. voor sponsor fietstocht;
GIROnr.; 755361415
op naam van EWM den Braber-den Helder
vermeldt; ERSWA gift.
Met dank voor de support!!
Je krijgt een officiele veklaring van ERSWA zodat je gift bij belasting in nederland meetelt.



Daar gaan we dan; donderdag a.s. starten we (Pinkie en ik) en de eerste sponsor is al binnen, zie de reactie van Bertus en Monique.

Kijken of de weergoden ons gunstig gestemd zijn! DUIMEN aub !!
We worden dus gevolgd door belangstellenden en hebben er zin in!

Wie mee wil doen, fietsen of sponsoren, laat het mij even weten,
en volg ons op deze site als we de foto's plaatsen van de fietstocht!

Ik ben beetje onzeker, vroeger fietste ik dit in weekend heen en weer, maar met velen om mij heen, dus soort happening, nu jaren ouder en niet getraind gaan we het zien hoever we komen!
We gaan ervoor, met routeplanner op de fiets en samen, dus gaat lukken.
Lieve groet en tot later!
Pinkie en Lizzy

  • 10 Mei 2011 - 19:11

    Juliette:

    Stoer hoor ! Heel veel succes en sterkte. Ik ga jullie zeker volgen xxx

  • 11 Mei 2011 - 09:59

    Ingrid:

    Hi Liz, veel succes met de fietstocht! Wat een sportieve actie. Ik ga jullie sponsoren voor 20 euro. Wanneer denken jullie in Den Haag te zijn?

  • 11 Mei 2011 - 16:21

    Thea:

    Hoi Liz, zet hem je kan het.
    Veel succes ook voor Pinkie. We sponsoren je voor € 20. We zullen je volgen op de site.

    Liefs Thea en Harry

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

lizzy

Reizen met een doel, jaarlijks naar Kaapstad. waar ik wil komen in verband met mijn idee en vrijwilligers projekt om 2 chreches in Elsies River te ondersteunen met giften en praktische hulp waar mogelijk. Het wordt elke keer weer een langere reis die smaakt naar meer voor komende jaren. zie de website van ERSWA projekt wanneer ik daar ben met ook de nederlandse support-site op elsiesriver.nl Hier is te zien wat al gedaan is en nog kan volgen met hulp van elke donateur of vrijwilliger.

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 56102

Voorgaande reizen:

06 Februari 2013 - 06 Februari 2013

CAPETOWN !!

30 November 2009 - 30 November 2009

ERSWA Elsies River bij Cape Town

24 November 2009 - 30 November -0001

Mijn tweede reis

Landen bezocht: