sponsor actie - Reisverslag uit Den Helder, Nederland van lizzy Braber - WaarBenJij.nu sponsor actie - Reisverslag uit Den Helder, Nederland van lizzy Braber - WaarBenJij.nu

sponsor actie

Door: Liz

Blijf op de hoogte en volg lizzy

10 Mei 2011 | Nederland, Den Helder

Hidee allemaal;

Ik ga met een vriendin fietsen van noord naar zuid-holland. Den Helder-Den Haag. WAAROM?
Om twee redenen;
HET wordt gelukkig wat warmer in Holland dus tijd voor actie!
1e. Nostalgisch.
van nieuwe woonplek naar oude terug afleggen met alle herinneringen van dien;
Bijvoorbeeld dat ik zo een 20 jaar geleden bijna jaarlijks 1x meedeed aan de grote den haag-den Helder fietsttocht van de Haage Krant (!!) met vele anderen daarbij natuurlijk en dan nachtje campeerde in den Helder en dan terug fietste in het weekend.
Hoe kon ik weten nu daar te wonen!
2e reden;
SPONSOR ELSIES RIVER
Wij (Pinkie en k sponsoren onszelf
per kilometer; elke euro afgelegd is een euro)
Pinkie loopt elk jaar ook nog eens langs Noordzee route en sponsert zo ook nog eens mee. CHAPEAU !
Wat een uithoudingsvermogen he?

Als iemand meewil, laat het even weten of kom ons tegemoet vanuit den Haag bijv.
En donaties zijn natuurlijk altijd welkom, elke euro is er een
en stimuleert ons meer om de fietstocht te volbrengen, weer of geen weer en wind of geen wind!

Ik denk dat het half mei wordt, zal juiste datum op de site zetten voor mee loper/fietsers.

Hart. groet
Liz

• 04 Mei 2011 - 17:51

Bertus En Monique:

Hallo Liz,

Dat is een mooi stukje dat je wil gaan fietsen. FF de routeplanner geraadpleegd en je bent dus zo''n 130 kilomter onderweg op deze fietsroute. Waar begin je aan !!! Maar het is voor een goed doel dus prima en alle waardering voor jou en Pinkie

Moooie afstand, dus we gaan je sponseren met € 25,00.

Maar wel ff doortrappen dus, want voor je het weet is het weer herfst.. (grapje!!)

Groetjes.
    B & M

lizzy

Reizen met een doel, jaarlijks naar Kaapstad. waar ik wil komen in verband met mijn idee en vrijwilligers projekt om 2 chreches in Elsies River te ondersteunen met giften en praktische hulp waar mogelijk. Het wordt elke keer weer een langere reis die smaakt naar meer voor komende jaren. zie de website van ERSWA projekt wanneer ik daar ben met ook de nederlandse support-site op elsiesriver.nl Hier is te zien wat al gedaan is en nog kan volgen met hulp van elke donateur of vrijwilliger.

Actief sinds 23 Juli 2012