tussen de school kids ( www.erswa.org.za ) - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van lizzy Braber - WaarBenJij.nu tussen de school kids ( www.erswa.org.za ) - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van lizzy Braber - WaarBenJij.nu

tussen de school kids ( www.erswa.org.za )

Door: ingrid en Liz

Blijf op de hoogte en volg lizzy

07 December 2008 | Zuid-Afrika, Pretoria

MORGEN 8 dec. komt een SPECIAL BIRTHDAY TEKST over onze HOST en zijn verjaardag. En deze week, FEESTJE maken met de kids/ ONE DAY at the CRECHE, program of the DAY op ELK VAN DE SCHOLEN, zodat jullie beetje beeld krijgen. LET OP DE FOTO's DUS VAN DE WEEK EN DE VIDEO..
Ingrid is aan de slag bij Lexi Consani (zie web www.erswa.org.sa) en heeft de foto's gemaakt(click op foto's).Van concert av.last week Z-africa Navy-Brassband en Choire van Elsies River zijn de video's. Waar vind je dat; officieel CAROLS concert(2 VIDEO'S;1e=3 tenoren/2e=swingende dansers stage.
Liz rust en broedt op plans with the kids en Ingrid werkt met kids die uit hun dak gaan als ze de digital foto's zien! Ondeugende maar ook keurige in een rij gefotografeerde kids; zie Ingrid's LEXI CONSANI school/Capetown/TafelbergFOTO'S CLICK on!EN dan MR. Thomas, onze gastheer!!! nou die krijgt o.a.een diploma 'HOST of the year', elke dag ontdekken we wel vaardigheden die hij heeft; bv. ONS wegwijs maakt op zijn computer.In zijn huis met druk ERSWA kantoor voelen we ons alsof we thuis zijn, echt. Hij is evenoud als moeder van Liz maar oogt 60 ofzo. Hij is jarig de 8e dec. dus we broeden op iets.......

lizzy

Reizen met een doel, jaarlijks naar Kaapstad. waar ik wil komen in verband met mijn idee en vrijwilligers projekt om 2 chreches in Elsies River te ondersteunen met giften en praktische hulp waar mogelijk. Het wordt elke keer weer een langere reis die smaakt naar meer voor komende jaren. zie de website van ERSWA projekt wanneer ik daar ben met ook de nederlandse support-site op elsiesriver.nl Hier is te zien wat al gedaan is en nog kan volgen met hulp van elke donateur of vrijwilliger.

Actief sinds 23 Juli 2012