zon, wandelen en donaties - Reisverslag uit , van lizzy Braber - WaarBenJij.nu zon, wandelen en donaties - Reisverslag uit , van lizzy Braber - WaarBenJij.nu

zon, wandelen en donaties

Door: Liz

Blijf op de hoogte en volg lizzy

01 Augustus 2011 | ,

Hi allemaal;

De zon schijnt gelukkig weer na al die regen hier maar hoorde ook in Capetown niet best geweest met veel regen overlast.
Al wint de ZON het daar altijd weer en is de wintertijd daar in onze ogen nog super zacht te noemen. Kijk maar naar de temperaturen daar tussen 12 en 20 graden overdag.

Afijn hier dus ook weer lichte dagen, lekker wandelen en misschien weer een fietstochtje voor ERSWA tzt.

Onze Pinkie mijn wandelmaatje voor ERSWA goede doelentochten,
heeft weer gewandeld in haar uppie dit keer en doneerde voor de 23 gelopen kilometers weer 23 euri.
Ze gaf aan dat bij het lopen de gedachte dat het voor ERSWA is haar extra motiveert en zin geeft,
wat een bijzonder mooie gedachte!
Ik heb diezelfde gedachte als ik diets voor ERSWA maar dan pa als ik moe ben en iets nodig heb om het vol te houden!
Daarom vermeld ik het maar eens want zij is een van die mensen die het gewoon vindt, niets bijzonders en ook eigenlijk niet zelf genoemd wil worden, tja vandaar alleen haar voornaam!

EN ERSWA kan blij zijn met nog een spontane donatie van Gerrit en Dymphi van 100 Euri.
Dit naast de vaste maandelijkse donateurs.
Zo is er inmiddels een paar honderd Euri gespaard voor beide creches van ERSWA gedurende dit jaar an donaties; HOERA!
Daar worden zij in ELSIES en ikzelf ook blij van,

lieve zonnegroet en tot de volgende update!

Lizzy


  • 01 Augustus 2011 - 15:02

    Sylvia Ryan:

    Best wishes with all your activities. Hope to see you back in South Africa soon. Regards

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

lizzy

Reizen met een doel, jaarlijks naar Kaapstad. waar ik wil komen in verband met mijn idee en vrijwilligers projekt om 2 chreches in Elsies River te ondersteunen met giften en praktische hulp waar mogelijk. Het wordt elke keer weer een langere reis die smaakt naar meer voor komende jaren. zie de website van ERSWA projekt wanneer ik daar ben met ook de nederlandse support-site op elsiesriver.nl Hier is te zien wat al gedaan is en nog kan volgen met hulp van elke donateur of vrijwilliger.

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 56267

Voorgaande reizen:

06 Februari 2013 - 06 Februari 2013

CAPETOWN !!

30 November 2009 - 30 November 2009

ERSWA Elsies River bij Cape Town

24 November 2009 - 30 November -0001

Mijn tweede reis

Landen bezocht: