THUIS KOMEN - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van lizzy Braber - WaarBenJij.nu THUIS KOMEN - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van lizzy Braber - WaarBenJij.nu

THUIS KOMEN

Door: Liz

Blijf op de hoogte en volg lizzy

26 December 2010 | Zuid-Afrika, Pretoria

Terug maar nog niet een thuis gevoel.

Het is even omschakelen,
ik merk dat ik van 30 graden naar 0 graden enige fysieke reacties heb die ik vroeger nauwelijks voelde.
Afijn, wel mooie witte kerst hier.
In den Helder ligt geen sneeuw, mijn auto is schoon, geen ijs of vlokje sneeuw, ik rijd er zo mee weg!!
Grappig in een klein land die verschillen.

Wat ik het meeste mis na al die vertraging en omzwervingen afgelopen weken;
de warmte van mensen en natuur daar, die is hartverwarmend,
ik ga het hier zelf maar creeren met lieve vrienden en het huisje waar ik woon.

Jullie zijn WELKOM bij me thuis om reisverhalen te horen,
van harte!
Voorlopig bivakkeer ik thuis en af en toe even in den Haag bij moeders.
Ben nu met KERST net op tijd aangekomen en bij Jenny, dan teug naar Den Helder na de feestdagen,


groetjes
en HAPPY new YEAR allemaal!!!
Alle beste wensen en dat jullie dromen maar uit mogen komen in 2011.!

  • 27 December 2010 - 09:35

    Leila:

    Hoi lieve Liz!

    Ben blij dat je veilig thuis bent. Heel fijne jaarwisseling en liefs aan Jenny.

    kus van Leila

  • 06 Januari 2011 - 17:20

    Marlo:

    Hoi Liz,
    Wat een gewelige ervaring, leuk om al je belevenissen te lezen.
    Jammer dat ik je vorige week gemist heb in het verpleeghuis!
    Het allerbeste toegewenst voor 2011!
    groet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

lizzy

Reizen met een doel, jaarlijks naar Kaapstad. waar ik wil komen in verband met mijn idee en vrijwilligers projekt om 2 chreches in Elsies River te ondersteunen met giften en praktische hulp waar mogelijk. Het wordt elke keer weer een langere reis die smaakt naar meer voor komende jaren. zie de website van ERSWA projekt wanneer ik daar ben met ook de nederlandse support-site op elsiesriver.nl Hier is te zien wat al gedaan is en nog kan volgen met hulp van elke donateur of vrijwilliger.

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 56296

Voorgaande reizen:

06 Februari 2013 - 06 Februari 2013

CAPETOWN !!

30 November 2009 - 30 November 2009

ERSWA Elsies River bij Cape Town

24 November 2009 - 30 November -0001

Mijn tweede reis

Landen bezocht: