MERRY CHRISTMAS and HAPPY NEW YEAR - Reisverslag uit , van lizzy Braber - WaarBenJij.nu MERRY CHRISTMAS and HAPPY NEW YEAR - Reisverslag uit , van lizzy Braber - WaarBenJij.nu

MERRY CHRISTMAS and HAPPY NEW YEAR

Door: Liz

Blijf op de hoogte en volg lizzy

25 December 2009 | ,

1.
Ben wel terug in nederland maar voel me niet geland. Van boven 30 graden daar naar onder nul hier is fysiek heftig maar vooral emotioneel. De warmte van de kinderen en de mensen die ik daar ontmoet heb is zo hartverwarmend dat je er meer van wilt hebben!
En dan die overweldigende natuur!
Dus maar snel een nieuwe reis plannen.
2.
Ik heb de prachtige kidstekeningen die bij een vorig verslag op foto en filmpje stonden inmiddels in mijn huis, ze worden voorbereid voor de tentoonstelling KIDS ekeningen uit Elsies River Z-A .
Plaats: Hier bij de etree van
mijn flat.
Tijd : Vanaf januari 2010.
3.
Net als alle acties voor ERSWA komt de tentoonstelling van de tekeningen ook op de nederlandse site van elsiesriver.woelmuis te staan.

Tot later,
Gezellige feesdtagen toegewenst.

Lizzy



Voor nu, op de valreep, een kerstgroet, namens \Erswa, de kids en begeleiding van de creches
Robin Hood en \Lexi Consani.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

lizzy

Reizen met een doel, jaarlijks naar Kaapstad. waar ik wil komen in verband met mijn idee en vrijwilligers projekt om 2 chreches in Elsies River te ondersteunen met giften en praktische hulp waar mogelijk. Het wordt elke keer weer een langere reis die smaakt naar meer voor komende jaren. zie de website van ERSWA projekt wanneer ik daar ben met ook de nederlandse support-site op elsiesriver.nl Hier is te zien wat al gedaan is en nog kan volgen met hulp van elke donateur of vrijwilliger.

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 56287

Voorgaande reizen:

06 Februari 2013 - 06 Februari 2013

CAPETOWN !!

30 November 2009 - 30 November 2009

ERSWA Elsies River bij Cape Town

24 November 2009 - 30 November -0001

Mijn tweede reis

Landen bezocht: