nieuwe reis en activiteiten Erswa-kids KAAPSTAD - Reisverslag uit , van lizzy Braber - WaarBenJij.nu nieuwe reis en activiteiten Erswa-kids KAAPSTAD - Reisverslag uit , van lizzy Braber - WaarBenJij.nu

nieuwe reis en activiteiten Erswa-kids KAAPSTAD

Door: Liz

Blijf op de hoogte en volg lizzy

27 Juni 2009 | ,

Dag allemaal;
1. de nieuwe reis naar de kids op de creches in de wijk Elsies river-Kaapstad wordt nog dit jaar gepland.
2. Ook willen er paar vrijwilligers voor de creches medio 2010 rond wereldcup voetbal meegaan naar de Elsies river creches Robin Hood en Lexi Consani. Hopelijk met veel oranje sponsormateriaal voor de kids om voetbal op tv mee te genieten op school in gepaste kleding (!) en oranje feestmutsen wellicht. Nu nederland meedoet moet sponsormateriaal voor de kids toch lukken, nietwaar?
3.Ik ga proberen bij engelstalige scholen in nederland te kijken of zij educatief lesmateriaal en andere sponsoracties willen supporten voor de kids in elsies river.
4.De nederlandse schaduw website van Erswa.sa kids-projekt heet: elsiesriver.woelmuis. Hierop houden we bij welke acties er zijn en komen. Kijk er eens op, wellicht kun je ons tips geven bij onze planning van acties en de nieuwe reis tzt.
Een aantal vrijwilligers hebben de sponsorloop gedaan, dit is het Visserspad, langs de kust van nederland. We hebben nog 1 laatste etappe van 23 kilometer te gaan en houden de stand op de nederlandse site bij met een up to date lijn op de landkaart , bij de acties.

Tot de volgende keer,
goede zomer alvast voor nu,
hart. groet,namens allen.
Liz

lizzy

Reizen met een doel, jaarlijks naar Kaapstad. waar ik wil komen in verband met mijn idee en vrijwilligers projekt om 2 chreches in Elsies River te ondersteunen met giften en praktische hulp waar mogelijk. Het wordt elke keer weer een langere reis die smaakt naar meer voor komende jaren. zie de website van ERSWA projekt wanneer ik daar ben met ook de nederlandse support-site op elsiesriver.nl Hier is te zien wat al gedaan is en nog kan volgen met hulp van elke donateur of vrijwilliger.