feestdagen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van lizzy Braber - WaarBenJij.nu feestdagen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van lizzy Braber - WaarBenJij.nu

feestdagen

Door: liz

Blijf op de hoogte en volg lizzy

16 December 2012 | Nederland, Nederland

hi beste lezers,

Voor het eerst sinds aantal jaren ben ik in december niet bij ERSWA in Elsies River , ik mis ze wel hoor.
Moest even bekomen van verlies mama Jenny en ben wel inmiddels klein beetje sterker aan het worden om nieuwe plannen te maken.
Ik houd jullie op de hoogte,
wil volgend jaar snel langsgaan en naast de beide creches ook aandacht aan de teenagers op de highschool in Elsies River van T° 4° Life besteden.
Zien wat de toekomst moge brengen, duimen maar!

Lieve groet
EN Voor ALLE Donaterus en LEZERS;

EEN LIEFDEVOLLE EN VROLIJKE KERSTGROET uit
SUNNY SOUTH AFRICA van de kids van Robin Hood creche en Lexi Consani Creche in ELSIES RIVER voor alle donateurs en lezers.
Helaas geen actuele foto omdat ik daar nu niet ben maar zie de vorige verslagen rond KERST de zomervakantie is voor hen zohuist aangebroken. Hun zomer is onze Kerstvakantie!!.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

lizzy

Reizen met een doel, jaarlijks naar Kaapstad. waar ik wil komen in verband met mijn idee en vrijwilligers projekt om 2 chreches in Elsies River te ondersteunen met giften en praktische hulp waar mogelijk. Het wordt elke keer weer een langere reis die smaakt naar meer voor komende jaren. zie de website van ERSWA projekt wanneer ik daar ben met ook de nederlandse support-site op elsiesriver.nl Hier is te zien wat al gedaan is en nog kan volgen met hulp van elke donateur of vrijwilliger.

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 56101

Voorgaande reizen:

06 Februari 2013 - 06 Februari 2013

CAPETOWN !!

30 November 2009 - 30 November 2009

ERSWA Elsies River bij Cape Town

24 November 2009 - 30 November -0001

Mijn tweede reis

Landen bezocht: