thuis - Reisverslag uit Nederland, Nederland van lizzy Braber - WaarBenJij.nu thuis - Reisverslag uit Nederland, Nederland van lizzy Braber - WaarBenJij.nu

thuis

Door: liz

Blijf op de hoogte en volg lizzy

06 April 2014 | Nederland, Nederland

Ook al ben ik weer hier het valt niet mee, ik floreer duidelijk beter fysiek en emo rond 30 graden. Maar ja dat gebeurt niet vaak in ons kikkerlandje.
Ben effe flink bezig met huisje op orde te brengen na winterse en stormtijden die ik gelukkig niet heb meegemaakt.
Ik hoop op warmere en betere tijden voor nu.
Ik houd contact via Skype en internet met Zuid-Afrikaanse vrienden,
doet me goed dat dit kan want na een half jaar daar zijn de banden met een aantal mensen versterkt.
Je woont en leeft echt te midden van dagelijkse leven als je in Elsies River hebt gewoond, en zo zie en hoor je dingen die je als toerist niet echt mee krijgt denk ik.
Volgende keer zal ik ook een rondreisje Zuid-Afrika er tussen plakken want veel heb ik nog niet rondgezworven daar.

En tot ziens in ons landje binnenkort, ik reis wel wat rond naar vrienden dus kom je vanzelf weer tegen. En wie de lente bij mij of op Texel wil vieren is natuurlijk van harte welkom!!

Hartelijke groet
Liz

  • 08 April 2014 - 10:39

    Juliette:

    Welkom thuis, Liz, we gaan hier lekker de zomer tegemoet !

  • 12 April 2014 - 12:34

    Albert Jan:

    tot gauw Lizzy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

lizzy

Reizen met een doel, jaarlijks naar Kaapstad. waar ik wil komen in verband met mijn idee en vrijwilligers projekt om 2 chreches in Elsies River te ondersteunen met giften en praktische hulp waar mogelijk. Het wordt elke keer weer een langere reis die smaakt naar meer voor komende jaren. zie de website van ERSWA projekt wanneer ik daar ben met ook de nederlandse support-site op elsiesriver.nl Hier is te zien wat al gedaan is en nog kan volgen met hulp van elke donateur of vrijwilliger.

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 56084

Voorgaande reizen:

06 Februari 2013 - 06 Februari 2013

CAPETOWN !!

30 November 2009 - 30 November 2009

ERSWA Elsies River bij Cape Town

24 November 2009 - 30 November -0001

Mijn tweede reis

Landen bezocht: