thuis vervolg - Reisverslag uit Nederland, Nederland van lizzy Braber - WaarBenJij.nu thuis vervolg - Reisverslag uit Nederland, Nederland van lizzy Braber - WaarBenJij.nu

thuis vervolg

Door: liz

Blijf op de hoogte en volg lizzy

07 Juli 2013 | Nederland, Nederland

Ja ik ben dan wel thuis sinds terugkeer maar heb een winterslaap gehouden denk ik. Ben maandenlang ziekjes geweest, waarschijnlijk uitgeput nog van vorig jaar afscheidsproces mama Jenny. Van 30 graden Elsies/Cape town naar hier was me teveel, heb dus paar maanden gevochten met kou buiten en in mijn lijf.
AFIJN+
HET IS OFFICIEEL+
DE ZOMER
WAAROM?'
Omdat ik ZONDER jas buiten liep sinds gisteren EN vandaag. MOET in de krant hoor!
Ik ben de beste graadmeter voor warmte en blijf erbij dat ik in verkeerde land geboren ben.
Dus lekker genieten van de warmte, elke zonnestraal is er een!!!
EN zonlicht meditaties doen me goed, lekker op de dijk lopen en in alle rust (er lopen weinig mensen als ik er ben grappig genoeg') op een bankje over het water kijkend, mijmeren over mama Jenny en mijn leventje nu. Heb eindelijk een zeehondje in het water hier gezien en dat na paar jaar..... Wat een dotten die koppies, glad maar zulke gevoelige zachte ogen, wauw.
Ik word wat sterker met kleine stapjes maar ben nog wat wankel, de zonkracht doet me goed dus moet ik echt
veel veel veel
meer van hebben.
Maar goed ben nog even aan Holland gebonden met het huis al staat het te koop,
zodra dit lukt heb ik one way ticket to the sun, SA natuurlijk!

Zonne Kus en goede zomer,

Lizzy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

lizzy

Reizen met een doel, jaarlijks naar Kaapstad. waar ik wil komen in verband met mijn idee en vrijwilligers projekt om 2 chreches in Elsies River te ondersteunen met giften en praktische hulp waar mogelijk. Het wordt elke keer weer een langere reis die smaakt naar meer voor komende jaren. zie de website van ERSWA projekt wanneer ik daar ben met ook de nederlandse support-site op elsiesriver.nl Hier is te zien wat al gedaan is en nog kan volgen met hulp van elke donateur of vrijwilliger.

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 385
Totaal aantal bezoekers 56089

Voorgaande reizen:

06 Februari 2013 - 06 Februari 2013

CAPETOWN !!

30 November 2009 - 30 November 2009

ERSWA Elsies River bij Cape Town

24 November 2009 - 30 November -0001

Mijn tweede reis

Landen bezocht: