Sponsor/-pelgrimsroute Santiago de Compostella - Reisverslag uit , van lizzy Braber - WaarBenJij.nu Sponsor/-pelgrimsroute Santiago de Compostella - Reisverslag uit , van lizzy Braber - WaarBenJij.nu

Sponsor/-pelgrimsroute Santiago de Compostella

Door: Liz

Blijf op de hoogte en volg lizzy

08 Juli 2012 | ,

HOI HOI allemaal,
Heb wild plan om Santiago de Compostella te gaan bezoeken en mij te orienteren op lange wandeltocht daar.
Tenminste als mijn spieren in been en rug niet meer klieren want dan is lopen bijna onmogelijk.
Maar een pelgrimstocht vanuit Frankrijk, Spanje en zelfs Noord-afrika is toch wel bijzonder nietwaar? Heeft een geschiedenis en daarbij voorzieningen genoeg langs de weg, ook vervoer e.d. dus keus genoeg voor korte en lange wandelingen.

Ik denk rond mijn verjaardag
bv. eind augustus
zeker eens dit te doen en dan langere tocht te plannen.
In het zuiden zijn de weergoden ons beter gezind zie ik op weerberichten, al die regen hier is echt niet leuk meer al is de temperatuur redelijk deze zomer.

****Dus wie wil mee, laat wat horen dan plannen we iets, kom gerust langs bij me thuis of bel/ mail me even.
****Wie wil sponsoren, laat ook wat horen,
Elke euri gaat weer naar ERSWA, de kinderen op de 2 creches van Robin Hood en Lexi Consani in Elsies River, Zuid-afrika.

En je krijgt zoals altijd een verklaring van je gift voor belastingen in nederland.

Gironummer voor giften is gewijzigd
in nr.133153
op mijn naam en woonplaats , je kan dan gift ERSWA Zuid-afrika vermelden.

De giften die al gedaan zijn dit jaar gaan in de pot voor dit jaar 2012.


Nog een goede zomer voor zover mogelijk en lieve groet.
Liz

  • 08 Juli 2012 - 20:45

    Iva:

    Wat een mooie plan Liz! Ga vast duimen dat het zou gebeuren. Als voorbereiding zijn er diverse pelgrimroutes, bv Sint Pieterspad in Limburg...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

lizzy

Reizen met een doel, jaarlijks naar Kaapstad. waar ik wil komen in verband met mijn idee en vrijwilligers projekt om 2 chreches in Elsies River te ondersteunen met giften en praktische hulp waar mogelijk. Het wordt elke keer weer een langere reis die smaakt naar meer voor komende jaren. zie de website van ERSWA projekt wanneer ik daar ben met ook de nederlandse support-site op elsiesriver.nl Hier is te zien wat al gedaan is en nog kan volgen met hulp van elke donateur of vrijwilliger.

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 360
Totaal aantal bezoekers 56086

Voorgaande reizen:

06 Februari 2013 - 06 Februari 2013

CAPETOWN !!

30 November 2009 - 30 November 2009

ERSWA Elsies River bij Cape Town

24 November 2009 - 30 November -0001

Mijn tweede reis

Landen bezocht: